24.08.2011

sırf ara vermemek için..

yaz tatilinde mecburi çeşme durağı yaptım ben..
çekirdek toplamaya gittim =D..
çekirdeği beklerken birkaç kare takıldı gözüme..
kameraya da kaydedildiler o kareler..
birisini görünce zaten eh atalet çekmesen olmazmış diyeceksiniz..


işte o kareden iki tanesi..
israr kıyamet peşime takıldılar..
aldım evet..
ama şu fotoğrafta görüldüğünde eminim..


sizde diyeceksiniz..
eh atalet almasan olmazmış.. =)..
kitap raf.. benim hep arada bahsettiğim.. "bir genç kız yetişiyor" kitabı..
hani lalem bilirdi o kitabı da..
ben de bir eskicide bulmuştum da almıştım..
yok zarar vermedim kitaba..
onu da göstereceğim nasıl yapılıyor diye..
bu yazı sadece.. yazma sıklığımı azaltmamak için..
bi de kuşlarımı göstermek için.. =)..

2 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

hahhaah çaktım köfteyi...Bizim Bir Genç Kız Yetişiyor raf olmuş:)Bayıldım...

carpediem dedi ki...

sevdim ben resimleri,
martıları ve o kitabı
okumuşuzdur mutlaka...
oğlanlar büyüdü gitti..
kızlar çok zor inanın erkeklerden
bu devirde ...