2.11.2011

yaptıklarım yapacaklarımın.. kanıtı mıdır..

yatakayakucu pufu olarak şurda bahsettiğim bank pek uygun görünmüştü gözüme.. 
ama olmadı..
ayakparmakzararlısı olmayıyeğlei..
dolayısıyla bahçeye sürgüne gitti.. yerini buldu hatta gelecek zamanda süper projelere konu olacak kendisi..
onun yerine..
modernolsun biz onu nasıl olsa saklarız kendimize benzetiriz geçmişe ah çektiririz dediğimiz sevgiliikeya evimizin herşeyinden makul mantıklı fiyata bir teve sehpası kılıklı bişey seçildi..
montaj on5 dakika sürdü.. =)


sonra da örtüldü yastıklandı şuşute frufrute edildi kabartıldı..

 

daha istediğim kıvama gelemedi.. 
neyin eksikliğini çekiyorum bilmiyorum..
ama bişey tam oturmadı..
yastığı düğmelesem.. yok yok..
düğüm düğüm açık yeşillesem.. eteği fırfırlasam.. yok yok.. altına aslan ayak eklesem belki belki aşamasında..
ama güzel oturdu yeride..
boyu bosu oldu..

he burası el işi bloğu biliyorum ama nasıl diktim anlatasım yok.. az sonra daha sonra belki..
şimdi aslında.. 
şöyle birşeyler yapasım var..


bundan yapmıştım bir tane.. birkaç tane daha yapasım var..


3 yorum:

Çiğdem dedi ki...

Ellerine sağlık :) Üst yastık biraz "kambur zumbur" derdi anneannem.. gibi duruyor, acaba şu pili yerlerinden bir makine dikişi ile toparlar mı?

Adsız dedi ki...

hehe evet.. aslında eteği ve yastığı ayrı.. yastık kambur.. =)
düğmeler ya da düğümlerle ..
şekillendi şekillendi yoksa..
sökeriz bi daha başka bişi yaparız.. gelişiyor daha..

öperim bayramlık.. =)

atalet

Çiğdem dedi ki...

Eskiden divan örtüleri vardı ya hani altta somya üzerinde illa ki yün yatak onun da üzerine pamukludan bir şilte yapılırdı. İşte o şiltenin pamukları oturandan öte tarafa toplanmasın diye mindere üç kişi oturacakmış gibi düşünülür iri makina dikişi ile bölünürdü. Sonra da söylenilirdi hele genç kızsan. Amma oturuyorsun bak çökertmişin minderi diye. :) Yaz günü bahçede meyve yiyip kitap okumak varken... ne yapacaksam :)

Ben de kocaman kucakladım, öptüm. :) Mutlu bayramlar olsun ...