28.04.2012

bahçeler beyazlar.. aynalar.. kuşlar..bonzailer hakkında..

 aslında sabah arkama hüzünlü gözlerlebaka bakaçıktım evden..
zira 21l,ğe g,decektim..bahçede çalışamayacaktım..
sonra o program iptal oldu..
bayıla bayıla eve koştum yine olduğum gibi bahçeye fırladım..
2kahve bir dilim keke çalıştım..
bu çalışmaçok pisletti ortalığı..
zımparakar gibi yağdı..

o yüzden sonrasında ir dederin temizlik yaptım..
bu şu demek..
perde asılabilirhale geldi..=).


zımpara öncesi son kat..


zımpara eskitme ve vernik sonrası.. 
hafifbir deniz kenarı hali oluştu..
aa atalet bibeyaz boyayı doğru sürememişin.. demeyin sakın..
beyaz lake mobilya peşinde değilim.. bayıldım ben bu haline.. =)..



bi de neyim oldu ..=)..
evet burda yazmıştım değil mi.. çerçeve ayna proje diye..

çerçeve geldi.. bulundu..bir yerlerden ve .. mal bulmuş marebi gibi.. eve getirildi..
harika fikirlerim var bunun için..

bahçede bir minyatür hazırladım..
migrosda eğreltiler çok ucuz kaçırmayın derim..
ve bonzailer de ucuz..
kaçırmayın..
ben bir de türkuaz sulama kovası edindim.. minyatür bahçeme..





4 yorum:

tintirişin zembili dedi ki...

Merhaba sizi yeni keşfettim bundanda çok mutluyum,dilerim hep kendinizle barışık kalırsınız sizden öyle az varki Selam ve Sevgiler

Adsız dedi ki...

e hoş geldiniz o zaman.. =)..
kendimle çok iyı kavga da edebildiğimden.. şu anki barışımız.. sanırım..
keyifle.. =)

atalet

laleninbahcesi dedi ki...

Ehli Keyf'in keyfini bahçe getirdi valla... Bahçeyle uğraşırken tadından yenmez oluyosun di mi?))

atalet-buduar dedi ki...

sorma lalem.. ben oynarken tadımdan yenmiyorum da.. engellenince canavar =P..