25.04.2012

minyatür bahçeler beyazlar boyalar dolaplar kuş evleri..

dün akşam evden içeri dalar dalmaz..
beyaz dolabın verniğini attım..
sonra yemek yedim..
gece..
pinterestte guglda sağda solda minyatür bahçelere baktım..
peri bahçesi denilen çocuksu bahçenin..
modern ve yetişkin olanı..
bir saksıya minik bitkiler ekilerek.. etrafına ufak sandalyeler saksılar bahçe aksesuarları çitler filan eklenerek yapılıyor..
sabah uyandığımda.. önce diyet ekmeğine diyet beyaz peynir domates ve salatalıklı sandöviç yapıp.. çekirdeği yolladım.. saat 07sıfırbeşte.. sonra kahvemle beraber.. çıktım bahçeye..

dolabın içinde olup da.. ortalığa yayılmış olan herşeyi bir elden geçirdim..
minyatür bahçede kullanabileceğim.. aksesuarları ayırdım..
bahçe mum ve mumluklarını ayırdım..
tohumları ve dal bağlamaları ve ağaçlardan sarkıtılacak şeyler için s demirleri..
ve bütün fenerleri yıkadım..ve kuş evlerine birer kat beyaz boya attım..
ve çerçevelerin tozunu aldım..

ve bu minyatür bahçe konusunu gündeme getiren..
bahçenin sağında solunda bulduğum yeşil yosunları minik minik saksılara diktim..


ta geçen yıl boyanmak üzere ayırdığım iki üç parça şeyi ayırdım..

yani önce fena halde dağıtıp..
sonra topladım..
sonuç..


hazeranlı kanape beyaz astarı tamamlanacak..
koltukların son katı geçilecek.. zımpara vernik..
2 günlük işleri var..

minik bir sera ziyareti yapılacak..
bir de cam kapların içine terrariumlar.. yosunla..
yapılacak.. 

bir de perde kaldı asılacak..
az kaldı az..

bu hafta sonu tamamdır..
diyor..
tahtaya vurup ..
popoyu kaşıyoruz bu noktada..
hayat.. beni germe..
bahçedeyim....

5 yorum:

Ecehan dedi ki...

Çok tatlısın ;-)

Adsız dedi ki...

kullandığınız,
astar,boya,vernik adını verirseniz sevirim.
boyamaya hevesli bir okuyucu

Leylak Dalı dedi ki...

Beklüyrük, heyecan ve senin kadar hevesle:))

laleninbahcesi dedi ki...

ağacın dalına asılan kuş evi olaydım, salınaydım sallanaydım...

Adsız dedi ki...

teşekkürler ecehan =)..

leylak dalım sağolasın =)..

lalem.. salın annem dala gerek yok gel bahçede salın =)

atalet