15.05.2012

kediler kuşlar.. bahçeler.. lambalar hakkında...

yazı yazasım yoktu aslında pek..
daha çok okuyorum.. üretiyorum..

bahçede kedilere kızmaktayım..
tamamsığınacaklar gelecekleranladık amabu kadar kirletip bu kadar kokutmazki insan.. ay kedi ..
yastıklarımın tepesindeler hep.. ikidakikaarkamı dönsem hem de..
neyse gene debu akşam eve geldiğimde..
evin içi soğuk bahçe ılıktı..
içeceğimi, alıp bahçeye çıktım yağmur başladı bir yandasuluk fışırtısı bir yanda yağmur..
kucağımda leptop.. zira tepedeki aydınlatma okumaya yetmiyor..
bahçeye birlamba gerekayaklısından..
üç adet aday var evde..
biri kocaman ayaklı.. iki uçlu..
birisi aşağı doğru kıvrılıyor.. okumaya yarıyor.. diğer, yukarı doğru aydınlatıyor..

diğer ikisi bildiğin masa lambası ayakları.. birisi beyaza bopyalı olarak geldi.. diğeri metal..

bütün ayaklara sadece tek bir şapka alternatifim var şu anda..
siyah ve kare..

ben de ilham peşindeyim..


bundan artık sıkıldım.. fazlası da fazla.. hem sümüklü böcekler..tutkalı yiyorlar pek deseviyorlar.. geçelim..


bu çok güzel bir fikiramaetrafta böyle kabuk yok..böyle ağaç yok..

bunu sevdim.. amaartık fazla kuş da fazlaolmaya başladı..



bunun ayağı benim ayağa benziyor aslında..hoş da..
zor da değil..


en basiti ve kolayı bu aslında..

hem size göstermediğim bir yastığım var.. boyadığım ona da uyar....

bahçeye..
bahçe gardın.. jarden yazılmasından hoşlanmıyorum..belli zaten bahçe olduğu..
çiçek dersen fazlaca var zaten ortada..
yazı seviyorum ama zeki birşey olmalı.. 
hem lambanın bahçeylealakası yok.. okumakla alakası var..
ay deliricem derken..

aklıma bu geldi..


sakin ol bahçende çalış  =)..

ya da..


hmm ... fikrim geliyor..

kara tahta .. boyası..
ve diğerleri birleşince evet fikrim geliyor....=)..

yarın sanırımkeyifli birokuma lambası sahibi olacağım...
=)

şimdi okuyacağım..
ama ..







1 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Özlemişim seni, lambalarını sümsümlerini bile... Peki ne okuyorsun bugünlerde...