7.01.2013

kendine ait bir oda.. çalışma masası.. kolaj ve yazı transferi ve vircinya ..

kaynak

yıllar önce bir çalışma masası görmüştüm bir eskicide..
böyle zarif birşeydi..
bayılmıştım ama o zamanlar benim için çok pahalı idi..
ama istiyordum..
ben de sevgili eski ahşaptan reprodükyion yapma ustası marangozumu götürüp gösterdim..
bunu istiyorum diye..

o zamana kadar zarif şeyler üreten marangozum..
malesef bu sefer fena çuvallamıştı..
orantısı güzeldi ama kabaydı..

kaynak

öyle ya da öyle yıllarca kullandım..

iki sene önce açık renk tutkum geldiğinde boyadım..
bej rengine..
kulplarını değiştirdim..
içine çok güzel bir kolaj çalışması yaptım.. tezer özlü .. okumakla ilgili yazılar olan..
bazı kitapçıların kağıt poşetlerini kullandım..
ve kendi el yazımla not aldığım bazı kitaplardan alıntılar..
seviyorum onu artık.. güzeloldu ama dışı hala dümdüz..

sonra bunu gördüm..

kaynak

eski kitap kapaklarından yapılmış posterler..
hoşuma gitti..

sonra bunu gördüm..

kaynak

şimdi hepsi birbirine girdi..
ve benim kitap sanatı..
çalışma masası şekillenmekte yavaş yavaş..

fotoğraf makinesi şarj oluyor..
ve boya kuruyor..
bir sonraki yazıda..
anlatabilmeyi umuyorum.. =)










Hiç yorum yok: