7.04.2013

itirazım var sayın hakim.. martısına da.. bahçesine de demek üzereyim ..

el kadar bahçeden bu kadar iş çıkar mı ya..
yazık değil mi bana ya..

anlatıcam neler yaptım..
ama ancak süslemeye ekime dikime hazırlık yaptım ki.. zaten.. sekiz saatlik mesai.. 
beş fincan kahve dışında hiç mola vermeden..

şimdi jakuzi.. kuaför..
süslü atalete dönüşüm..
ve sonra.. şarabımı alıp.. bloğa gelmek.. anlatmak.. bol fotolu yazı ekleme filan..
merak etmeyin diye ekledim..bunu..
gezmedim tozmadım akloınız kalmasın =P..

hadi gittim .. merak edin bakalım...



Image Hosted by ImageShack.us

5 yorum:

Adsız dedi ki...

nihayet hayata dair bir yazı. valla kendi adıma teşekkür ederim. hayat blogdaymış, ben aldanmışım.

üç

atalet-buduar dedi ki...

haha.. hayat devam ediyor..=).. etmeli..

Ece dedi ki...

Yıllardır bi kahve içemedik şu bahçede ya, ona yanıyorum.
Hadi elini çabuk tut.Daha benimkiler var sırada :)

Yirmibeş
(Üç diye imzalamış ya bizim minik,O'ndan ilham aldım:) )

"bi" dedi ki...

ne güzel bir mesai o. ben de öyle mesai istiyorum.
bir (imzaları bu şekil atıyoruz herhalde 8))

Adsız dedi ki...

bir.. üç ve yirmibeş.. sizi seviyorum demiş miydim =D