14.09.2013

yün şiş renk sonbahar sıkıcı mıyım neyim.. ama...napalım bu aralar böyle...




çok havalıydım..
pinterestte işaretlediğim modelimle gidip bir bir seçtim renklerimi.. 
ama sonra..
yüncüde çıldırdım tabii..
çekirdek geçenlerde soruyordu..
benim goblen yastıkları görünce..
bana da almıştın sen diye..
ama kimbilir nerde..
ya da daha doğrusu belki ben işleyip heçmiş de olabilirim..
o yüzden ona..
gine pig ve lekenin renklerinde bir kedi aldım..
dmc ipliklerini iğnesini ve hatta..
bir de makas aldım..
ufak bir kuruya yerleştirsin diye..
arada eğlensin diye..

sınavları var ya..
deli gibi.. elişi yapası var..
boncuk diziyor.. bilezik örüyor.. 

benim..
modelim budur..
kaynak
purlbee nefis tasarımları ve ipuçları olan bir blogdur..
ben bunu çok sevdim..
kolay.. havalı renkli.. 
ama bir rengi değiştirdim..
çok fuşya insanı değilim..

bu nedenle..
turuncu aldım..
hehe moru başkalarına bıraktım bi sürelik yeni favori rengim tutuncu..
enerjik bi renk..
depresif mordan turuncuya geçtim..
kaynak yazısına tıklarsanız... tarif de orda..
kısaca 99 ilmik.. 
pirinç örgü.. her renk yumak bitene kadar diyor.. yumak uzunluklarına bakmak lazım tabii..

ama görünen o ki..en az bi kırk santim örmeli..
eh ilkbahara biter o zaman.. =)..
ama renkler pek güzel.. sepette ya da dekor olarak her yerde..
kullanabilirim =)..

bu da var..

iki yumak..
ve ..
rengarenk şişler..
rengarenk.. 4 dörtbuçuk beş ve 6.. 
mmmm..
şekerci dükkanına düşünce bu ebruli yünleri almadan çıkamadım..
çünkü koyu yeşil renkten evde vardı..
bir yaka olabilir belki.. =)..


hem arada tasarım da yapıyorum ben..
siz bilmezsiniz ama..
neden bilmem buduara eklemediğim tasarımlarım da var..
neyse yeni başladık nasıl olsa..
çünkü sonbahardır esas yaratma mevsimi..


Image Hosted by ImageShack.us

1 yorum:

uctemmuz dedi ki...

Pirinç, evet. söylenişi bile hoş.
rengarenk yumaklar, eskiden olsa içim zıplardı ama bu kez öyle olamadım.
yine de hala çok güzel görünüyorlar.
öperim ataletim