27.08.2014

listeden bazı küçük işleri sildim canıtın hiç hareket olmamasından iyidir..




farkında mısınız mor çok azaldı bizim evde..
dün is cikisi.. 
aksam evde yapilacaklar listemle gittim..
bir zamanlar bahsettigim ..
büfe idiydi de televizyon altlığı oldu dediğim büfeye kristal tutacaklar almıştım..
tutacakların metal kısmı gümüş ..
piyanonun metal aksesuarı sarı olunca parmak boyası ile altın renge çevirmiştim..
2 tanesi eksikti .. 
1yıl kadar süre..
1500 kadar onların neden kulpu yok..
çünkü altına çevirmedim daha..
Soru cevabından sonra..
dün yaptım..
bunu yazmaktan daha kısa sürdü..



sonra onlar kurudu bir lambanın yerini deyiştirdim bir kutunun ..
esas sehpaya kullanacağım yeşilligin saksısını yapmak vardı da..
yapamadım..

ama diğer sehpaya en uygun tepsiye baktım fotoladım hiçbirini tam da sevmedim..

ve fakat 2 ressam tuvalini bozmaya başladım bakalım..
bildiğin ahşap macunu biraz doku olsun diye..


kururken fotoladım .. 
bir iki retuş daha yaptım ..

ama onu hızlıca bitirip asınca gösteresim var..

sonra ..
halı için ölçü aldım ..
de bugün defterimi unutmuşum.. çıkarken ..
olsun bakalım..

listeden 2 iş silindi =) 

Hiç yorum yok: