9.02.2017

vircinya.. şaman kadin.. biblo wall art ve diger seyler..




25 agustos 2013de gelmisim instaya.. 
bir adet sosis fotosuyla..
 simdi olsa bir ozenirim.. fotograf seciminde acemilik.. 
profil fotom su yukardaki.. 
bu biblo-obje cekirdegin armagani.. 
2012 veya 13 anneler gunu.. hunisi elbette 2013 de eklendi.. 
arkada voyage out.  vircinyamin ilk romani.. bilinc akisinin ilk kullanimlari..
adi bile gitme takintili.. ve iki prangali ataletin icinde eski ozgur kizi durtecek gibi..
dışa yolculuk.. 
bu duvar susunu..
 wall art diyolar bunlara.. bildigin sunta ustu beyaz tutkalla kitap sayfalari ve bilgisayardan cikti alip ben yapmistim..
uzerine marti da hem yola hem canıtına gonderme.. 

attim onlari gecende.. 
sorma neden.. deme aa.. yaparim boyle arada..

 vircinya benim bilincimi ilk akitanlardan kendine ait bir oda diyerek..
 oncesinde bir evim olmusken anne evine dondugumde okumustum..
 bir odam vardi..

 kavrami nasil ozgurluk ustune kurduysa vircinyam.. ben de o kadar incitmemek icin  fedakarlik ustune kurmusum.. 

cekirdek bu sen.. dedi.. tombis ve deli suslu biblo icin.. 
ki ben sarisindim artik..
 ama hak verdim..
 kendimi hic hissetmedigim sey..
 sevimli olmak..
 degilim..
 sirin hic degilim.. 
ama tombul ama gosterisli suslu biblonun bedeninden tasan ozguveni benzetmis o ..
oyledir yani.. 
 oysa bibloda bir "ya suslendim ben" sirinligi de var ki.. o sirinlik "sevinbeni" ya da "tolere edin beni" icerir.. 
oysa ben..
 hic takilmam.. 
begenilmisim.. begenilmemisim..
 gozlemem..
 izlemem uyandirdigim etkiyi.. 
o yuzden sirin degilim..
 iste o bibloyu dusurduk dun.. kirildi.. 
sol kolu iki yerden hem omuzdan hem bilekten..
 bi de elbet kafasi koptu..
 bu ikinci..
 kopar benim biblolarin kafalari..
 ben gibi.. 
benimki temsili gidik.. onlarinki.. bildigin kopmus gitmis..

 simdi bu arkadasi..
 simdiki bene benzetesim var hazir kirildi.. 
bir saman..
 erbaneli heybeli kuslu kadin yapcam..
 hem de gri saclisindan. o surat da oyle sirin olmiycak artik..
 dumduk bakcak.. 
o zaman.. #tbt 2012den


 bizim evin buduarindan bir kare.. olarak selfportreyt olup gelsin mi ?

sen de git biraz vircinya oku.. 
dalgalar.. deniz feneri.. 
disa yolculuk.. oku birini...

Hiç yorum yok: