17.08.2011

aslında biçok şey yaptım

ayrı durduğum sürede.. ama zamanlı düzenli olmasa da hepsini tek tek anlatıp göstereceğim söz..

ama şimdi ilgi alanımda bu var..





20liğin pek güldüğü.. yatakayakucupufu niyetine..
beyaza boyanacak..
göreceğiz.. göreceksiniz.. =)

4 yorum:

  1. ah yatakayakucupufu kadar kullanışlı bir şey var mı...gece geç geldin at üstüne her şeyi, otur çorabını giy:))
    beyaza boyada görelim..

    YanıtlaSil
  2. ah.. ama bu harikaymış!
    bütünü, detayından daha güzel hatta.
    8)

    YanıtlaSil
  3. "ANADOLU" nun bağrından(!)çıkan her şeye aşığım ben.Oraya ait olmasa bile..

    Bitmişi için beklemedeyim..
    Ece

    YanıtlaSil
  4. Çok güzelmiş :) Bekelemedeyim..

    YanıtlaSil