ah yatakayakucupufu kadar kullanışlı bir şey var mı...gece geç geldin at üstüne her şeyi, otur çorabını giy:)) beyaza boyada görelim..
ah.. ama bu harikaymış!bütünü, detayından daha güzel hatta.8)
"ANADOLU" nun bağrından(!)çıkan her şeye aşığım ben.Oraya ait olmasa bile..Bitmişi için beklemedeyim..Ece
Çok güzelmiş :) Bekelemedeyim..
ah yatakayakucupufu kadar kullanışlı bir şey var mı...gece geç geldin at üstüne her şeyi, otur çorabını giy:))
YanıtlaSilbeyaza boyada görelim..
ah.. ama bu harikaymış!
YanıtlaSilbütünü, detayından daha güzel hatta.
8)
"ANADOLU" nun bağrından(!)çıkan her şeye aşığım ben.Oraya ait olmasa bile..
YanıtlaSilBitmişi için beklemedeyim..
Ece
Çok güzelmiş :) Bekelemedeyim..
YanıtlaSil