| kaynak |
bu sanırım yaptığım en kolay şey oldu..
bu fotoğrafı gördüğümde..
kuş evi dedim..
bahçeye gittim..
üç kuş evimden birini..
üzerinde bacası olmayanı aldım..
tozunu yıkadım.. örümceklerine bir başka yuva önerdim..
kuş evini baş ucuma yerleştirdim..
yatakta kitap okuduğumda..
ayıraçmış.. kıvırmakmış düşünmeden..
kitbı kapatıveriyorum.. damın üzerine..
ve ..

Ve içinde yazanlara yuva oldu böylece kitap...
YanıtlaSilharika bir fikir bu:) özellikle benim gibi ayraç kullanmayıp kıvırıverenler için :)
YanıtlaSilAaa, süper fikirmiş:)
YanıtlaSilay eya sen kıvır yine de:)) o kıvrıklara rastlayınca bi hoş oluyo içim:)))
YanıtlaSilAma bana gerçekten lazım o, kuş evi...
o eya tabiki Zeya olacak:))bi de kitabın adı Mucize Tatlı heheh Mucize lezzetler izlerken yazı yazarken kitabın adı da Mucize lezzetler oluvermiş:)
YanıtlaSil@ecehan. gerçekten.. haha bir enstalasyon yapayım ben.. kuş evinin önüne jeyn austen masa sandalyesini koyayım.. .
YanıtlaSilsonunda bebek evinde yaşar gibi olucam..=)
@zeya.. kolay fikir en güzel fikirdir..
ama biliyor musun kıvırıp da koyuyorum gene ben =P..
@leylak dalım.. düşündüm de.. köpek lulübesi de olabilir.. =P.. önünde snupisiyle.. du bakiim yapabilir miyim ki ?? =)..
@lalem.. mucize tatlı tamam.. not değiştirildi.. =D
kuş evi
YanıtlaSiliyi fikir doğrusu...
kolay fikir iyi fikir öyle mi,
gerçekten,
ya da pratik olmak...