3.02.2013

kitaplık kurdu için.. yeni kitaplı proje..


iyi ki.. kitaplık kurdu var.. yoksa pek birşey üretilmeyecek ataletin buduarında..

bugün kısa ve kolay bişey..

önce evde malzemeavına çıktım..
buna karar verdim..

 
eski bir sözlük.. ahı gidip vahı kalmış..
evde kullanan da yok artık..
hem kardeşleri var..
ablaları var..
kocamanları var..

yine de titreyen ellerle.. kapağını açtım ki.. o zaten ayrılmış gitmiş.. 
tutkal kurumuş kapak ayrılmış..


kapağı kenara bıraktım..
ve bir fil amçtım..

başladım kıvırmaya.. 
hızlı ilerliyor..



kolay yapılıyor.. sadece kıvırıyorsun..

öyle stresli.. cetcelle filan ölçmene gerek yok..

 
dış kenarı içe doğru kıvır.. sonra üzerinden bastır..


sıkı sıkı kıvrım yerini belirleştiricem diye delirmeye gerek yok..
yeterli sayıda sayfa kıvrıldığında..
birbirlerini sıkıştırıp..
kıvrılanın yerinde kalmasını sağlayacaklar zaten..
hepsini kıvırınca..
altına bir karton kesip yapştırabilirsin..
bel ilk sayfalardaki daka kalınca kağıdı çevirip kıvırdım..
ne olsa acelem vardı..
kitaplık kurduna proje yetiştirecektim..
ama sen daha titiz çalışabilirsin sevgili okur..



zaten hızlı ilerleyen bir projeyi itiştrme lütfen..
iki üç sayfayı aynı anda kıvırma..



sabırla katlarsan bak nasıl güzel bir kart vizitlik veya..
srgileme düzeneğin olur..
adını ne koyacağımı bilemedim..

ama ..


nereye koyacağımı gayet iyi biliyorum..
yakından görmek istersen..
lütfen bir klik ile.. kitaplık kurduna alalım seni..
hadi gel..









1 yorum:

MONICA LIVAS dedi ki...

çok güzel görünüyor yerinde. Bayldım ben buna!