28.08.2014

şiir prevent canıtın.. mavi gri..

bir enerjisiz ve keyifsiz geldim aksam eve..
baktım film izlemeye hazırlanıyor çekirdek..
arkadaşıyla..
dedim boş durmayayım..

yemek masasının tarafına modernleştirme çalışması bağlamında..
ev yapımı abstre resim hazırlığım vardı..
epeyce resim baktım ..

şurda görebilirsiniz..
hoşuma gidenleri pinledim..
tekniği okudum..

tuvali ıslatan var ..
önce birkat boyayan var..
üst üste ton gezdiren var..
ikat var..

benim isteğim biraz gri ..
biraz mavi.. 
biraz altın..

Leylak dalım istanbula geldiğinde..
onunla buluşmaya giderken çektiğim gün batımı fotoları ilham kaynağı yaptım..


içime sindirdim ..
aklıma kazıdım..

tuvalde renk hareketi  veremeyecek kadar beceriksizim..
o yüzden tuvallere bildiğin ahşap macunu ile hareket verdim..




sonra fotoğrafta iyi görünme kuralı 1/3 ü anımsadım..
onu da kattım..
ve..
önce inci beyazı 1 kat..




Q ıslakken rasgele siyahı enine sürdüm hoşuma gidene kadar ..
sonra petrol yeşili alpina..

kuralı yok..
rasgele fazla renkli olunca biraz daha beyaz..
hoşuma gidene kadar..

kuruyunca
sonra bulut olması gereken yerlere beyaz tutkal ile altın varak yaprak..
biraz da martının kanadına..




sonra kuruyunca fazlasını 
uçurdum varak yaprakların..



nasıl?

şu şiir geldi aklıma prévert'den
ne dersiniz imzalayabilir miyim ben de?

Hiç yorum yok: