1.08.2012

köşe dolabın hokkalığa dönüşümü..



köşe dolabın tepesine bir yazı eklemeye karar vermiştim ya..
önce kaligrafik harflarimin olduğu kağıtları çıkardım..
ben deli arşivci olduğumdan hazırda vardı..
ama siz internetten bulailirsiniz..
ya da daha iyisi..
word'de kullanmak için yeni fontlar indirip..
kullanmak istediğiniz sözcüğü wordde hazırlayabilirsiniz..
ben herşeyi biraz uzun yoldan yapmayı severim..

latince hokkanın karşılığını buldum.. atrementarium muş..
kağıda iki paraler çizgi çektim ..
harf aralıklarını düzenledim sonra şık harflerle yazdım..

 kağıdın arkasını çevirdim ve yumuşak kurşun kalemle yazının arkasına gelen yeri karaladım.. boşluk kalmayacak şekilde..
arada da "bones seyrediyordum.. malesef sezon finali mi verdi.. o da..


kağıdı dolaba ortalayarak tutturdum..
bu iş için fazla yapışkan olmayan boyacıların kullandığı kağıt bantlardan kullanmak iyi oluyor..boyaya zarar verilmemiş oluyor..


kalemle yazının üzerinden geçtim..
kağıdı kaldırdığımda yazım belli belirsiz orada duruyordu.. 
üzerinden altın renkli ispirtolu kalemle geçtim.. 


pilot kalemle biraz güzelleştirme yapabilirim sonradan..
en son da biraz zımparalanabilir ve spray vernik ile tesbit edilecek..
bu aşamalar ancak yarın iyi kuruduğunda yapılacak.. 


ama bence şimdiden güzel oldu hokkalığım.. 


içini yerleştirdim bile.. =)



2 yorum:

Adsız dedi ki...

Süper olmuş. İindekiler zaten başlı başına birer değer.
Ellerine sağlık:)
Ece

Yıldızlı fırça dedi ki...

ayy çok güzeell bayıldım bayıldım birşey oldu böyle içime dolabı görünce ama anlatamıyorum güzel bir his işte :)